Vintermüsli og vintersmoothie med Gojibær- få et energikick!

Nu starter vintertiden – fra nu af kræver det mere og mere overskud at komme helskindet og energisk igennem dagene. Jeg tilpasser kost og motionsvanerne NU (mere sund og energirig morgenmad og fast motion hele ugen), så jeg kan forsøge at holde mig energisk – selv på en mørk og grå dag!

Prøv min vintermüsli og mit bud på den energiske kost-kickstart på vinterdagene!

Vintermüsli med Gojibær
Vintermüsli med Gojibær

Bland et par skefulde havregryn med 10 hakkede mandler, 2 spsk tørrede gojibær. Bland med revet frisk frugt enten pære eller æble. Du kan blande med et par skefulde øko appelsinjuice.

Brug müslien på yougurt eller udelad havregryn og spis blandingen på havregrøden.

Suppler eller nøjes med en vintersmoothie:

1 håndfuld Gojibær, 1 håndfuld frosne hindbær, 1 skrællet mandarin, ¼ ananas, revet frisk ingefær , 1 glas soyamælk. Blend sammen og server med  1 spsk vintermüsli på toppen.

Mætheden og energien vil mærkes!

Posted in Sundhedsblog and tagged , , , , , .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *