Børnewellness i efteråret

børnewellnessPressemeddelelse fra Strandhotellerne:
Saunabesøg, manicure, ansigtsbehandlinger og massage er traditionelt aktiviteter, der er forbeholdt voksne. Men i det vestjyske feriecenter SeaWest Nymindegab har man haft stor succes med at inddrage børnene i wellnessbølgen. I efterårsferien og på andre udvalgte tidspunkter i løbet af året kan børn i følgeskab med voksne derfor igen forkæle sig selv med forskellige behandlinger i centerets wellnessområde.

Skønhedsbehandlinger, afslapning og saunabesøg er glimrende muligheder for familien til at nyde hinandens selskab og samles omkring lidt afstressende selvforkælelse. SeaWest Nymindegab har taget konsekvensen af dette og er gået imod strømmen af wellness- og feriecentre, der insisterer på, at wellness kun er for voksne. Dette har indtil videre været en stor succes, og torsdag i uge 42 har børn i alderen fra 5 til 15 år igen adgang til wellnessaktiviteterne i tidsrummet mellem klokken 18.00 og 21.00, hvis de er i følgeskab med en voksen. Feriecentret gennemfører også familieaftener i wellnessområdet på andre tidspunkter af året. Det gælder for eksempel perioden mellem jul og nytår, vinterferien og påsken.

Blandt de behandlinger, som de yngre gæster kan boltre sig med, er manicure og ansigtspleje, mens også saunaområdet står til fri disposition. Det koster 75,- kroner for børn at få adgang til wellnessfaciliteterne, mens gæster fra 16 år og opefter betaler 100,- kroner. En skønhedsbehandling for børn tager 15 minutter og koster 75,- kroner. Tilmelding til børne- og familiewellness i SeaWest skal ske senest dagen før på telefon 88 32 68 64 eller hos feriecenterets reception.

Ud over wellnessaktiviteterne tilbyder det vestjyske feriecenter en lang række børneaktiviteter i den kommende tid. Børnene kan eksempelvis få udløb for energien ved at dyste mod hinanden i bowling eller ved at kaste sig ud i en af de mange tegnekonkurrencer. Familier i SeaWest kan naturligvis også vælge at hygge sig med hinanden i feriecenterets store subtropiske badeland, som blandt andet huser Danmarks længste vandrutsjebane.
Find mere information om SeaWest Nymindegab på www.strandhotellerne.dk

Om Strandhotellerne

Strandhotellerne består af i alt fem feriecentre i Jylland. Foruden SeaWest Nymindegab omfatter kæden Øer Maritime Ferieby, Feriecenter Kattegat, Hotel Fanø Badeland og Feriecenter Grønhøj Strand. Feriecentrene er meget familievenlige og tilbyder en række aktivitetsmuligheder – varierende fra feriecenter til feriecenter – for eksempel bade- og legeland, minigolf, wellness, sport, supermarked og restauranter.

Posted in Pressemeddelelser and tagged , , , , , .