Massagepude masserer som et menneske

En ny type massage pude, der masserer som en menneskehånd, er nu på markedet. Novafon Massage pude benytter den japanske Shiatsu kneading massage , som går i dybden og giver en intenst og langvarig effekt – det er helt nyt for massage puder.

Hemmeligheden bag Novafon massage puden ligger i en række tromler inde i puden, der arbejder præcist som tommelfingrene hos en erfaren massør. Det giver en behagelig, lindrende effekt i dybden som de traditionelle ”ryste-puder” ikke kan hamle op med.
Massage puden masserer i to retninger, med uret og mod uret. Fire massage hoveder inde i puden masserer ryggen i cirkelbevægelser på samme måde som tommelfingre. Nakken, skuldre og ryg masseres individuelt efter behov ved at flytte puden. Massage puden er ergonomisk formet og passer dermed perfekt til enkel montering på en kontorstol eller et bilsæde, hvor den nemt flyttes op og ned efter behov. Der medfølger både en 220 volt strømadapter samt en adapter til bilens cigarettænder, og puden er let at have med overalt.

15 års erfaring med massage
”Stort set alle med et stillesiddende job i Danmark får dårlig ryg på et eller tidspunkt. Det kan både lindres og forebygges ved regelmæssig massage . Med Novafon massage puden har man muligheden for massage , hvor det passer en. Det kan både være hjemme, i bilen eller på arbejdet,” siger indehaver af Novafon, Anette Myrtoft Skjødt, der har forhandlet massage og velværeprodukter i mere end 15 år.
Udover at bidrage til generelt velvære kan Novafon massage puden med fordel benyttes mod følgende:

• Muskelspændinger
  • Myoser
  • Rygproblemer
  • Hovedpine
  • Stress og manglende energi

Regelmæssig massage holder kroppen ved lige
”Det er velkendt at regelmæssig massage stimulerer blodcirkulationen, lindrer muskelspændinger og smerter. Blot 15 minutters massage hver dag holder din krop ved lige og øger dit velvære. Det har en beroligende effekt på stress og giver en roligere nattesøvn,” fortæller Anette Myrtoft Skjødt. Hun har allerede leveret puden til mange private, men også virksomheder er interesserede i puden for at højne velværet på arbejdspladsen.

Tysk kvalitet
Puden er produceret i Tyskland og består udelukkende af kvalitetsmaterialer. Overfladen er af ren napalæder, der sikrer optimal holdbarhed og nem rengøring. Massage puden har to års garanti, koster 1.595 kroner og kan kun købes via Novafon.

Posted in Pressemeddelelser and tagged , , , .